Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да продължа темата за датчика...........светнаха ми всички ABS,Hill Holder и др.в търново предната седмица..Посъветвах се с Bobo -вероятно датчик.В сервиза във Варна при Вихрен при диагнистиката-показа преден десен датчик....дотук добре.Оставих колата пред нас и пътувах за София с друга...като се върнах от студ ли,от лед ли вече 3 дни нито свети нито нищо....Всичко си работи както преди!!!! А сега кажете какво да правя?

    Comment


    • Как какво - подавай газ.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • това -ясно,ама като светне па?или да му мисля като светне....

        Comment


        • Смени си акумулатора там е отговора на всичките въпроси при по слаб се получават всички тези работи.
          EX 156 1.6 TS

          Comment


          • И според мен проблема е от акумулатора.При мен също светкаха понякога и миналата седмица смених акумулатора и сега няма никви ядове!

            Comment


            • Първоначално публикувано от DJraceman Покажи съобщение
              Смени си акумулатора там е отговора на всичките въпроси при по слаб се получават всички тези работи.
              Мдаа и това го посъветвах колегата
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • смених го и засега съм ок........

                Comment


                • Тази сутрун при мен се появи странен проблем.
                  Както си пътувах към службата, в движение, борд-компютъра подаде един звуков сигнал и изписа на дисплея - "engine have checked" + светна жълто-оранжевия знак за "смукач" (не знам как друго яче да го опиша).
                  Работата на двигателя видимо с нищо не се промени.
                  Когато пристигнах, загасих двигателя, изчаках една-две минути и пак го стартирах. Запали си без никакви проблеми, работи си нормално, но "грешката" пак се изписа на дисплея.
                  Каква може да е причината за това?
                  Някой имал ли е вече подобен проблем?
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                    Тази сутрун при мен се появи странен проблем.
                    Както си пътувах към службата, в движение, борд-компютъра подаде един звуков сигнал и изписа на дисплея - "engine have checked" + светна жълто-оранжевия знак за "смукач" (не знам как друго яче да го опиша).
                    Работата на двигателя видимо с нищо не се промени.
                    Когато пристигнах, загасих двигателя, изчаках една-две минути и пак го стартирах. Запали си без никакви проблеми, работи си нормално, но "грешката" пак се изписа на дисплея.
                    Каква може да е причината за това?
                    Някой имал ли е вече подобен проблем?
                    Абсолютно същия, преди 3 дни. Не бях палил колата си от 3 месеца-> много разреден акумулатор, не успях да стартирам. След пълно зареждане и двукратно разкачане на "-" се оправи. Не се е появявала повече. Истината е в акумулатора...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от me_to_u Покажи съобщение
                      Абсолютно същия, преди 3 дни. Не бях палил колата си от 3 месеца-> много разреден акумулатор, не успях да стартирам. След пълно зареждане и двукратно разкачане на "-" се оправи. Не се е появявала повече. Истината е в акумулатора...
                      Дано да си прав колега, защото грешката се появи в движение, при това - няколко минути след като вече бях запалил колата. А преди това също я бях карал и температурата на двигателя вече беше към 60-70 градуса.
                      Все пак ще разкача и ще дозаредя акумулатора, защото същата сутрин, при първото палене на автомобила, докато още въртеше на стартер, за миг на дисплея се показа съобщение за "ABS failure", но след това изчезна и повече не се появи.

                      Абе ще пробвам, щото така се нетрае.
                      Тази сутрин по баира, който при нормални условия го изкачвам на 4-та, днес едва го изкачих на 3-та, защото явно ЕКУ-то пази двигателя и не позволява да се натовари и не мога да стигна и 2000 об/мин.

                      После ще пиша за резултата.
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                        Дано да си прав колега, защото грешката се появи в движение, при това - няколко минути след като вече бях запалил колата. А преди това също я бях карал и температурата на двигателя вече беше към 60-70 градуса.
                        Все пак ще разкача и ще дозаредя акумулатора, защото същата сутрин, при първото палене на автомобила, докато още въртеше на стартер, за миг на дисплея се показа съобщение за "ABS failure", но след това изчезна и повече не се появи.

                        Абе ще пробвам, щото така се нетрае.
                        Тази сутрин по баира, който при нормални условия го изкачвам на 4-та, днес едва го изкачих на 3-та, защото явно ЕКУ-то пази двигателя и не позволява да се натовари и не мога да стигна и 2000 об/мин.

                        После ще пиша за резултата.
                        Нормално,колата е в авариен режим,затова щади мотора,не ти дава да даваш газ,при теб не е лошо да се закачи на компютър,да се види каква е грешката,може да имаш някакъв проблем..........А това че като си запалил е изписала грешка за АБС-а,е знак за умиращ акумулатор
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • Е, днес откачих акумулатора, дозареждах го още над 3 часа и пак го монтирах в колата.
                          Резултата - няма ефект. Щом запали двигателя, след 1-2 сек се появи отново същат грешка на дисплея.

                          Някой да има други идеи - филтри-милтри и прочие...?
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                            Е, днес откачих акумулатора, дозареждах го още над 3 часа и пак го монтирах в колата.
                            Резултата - няма ефект. Щом запали двигателя, след 1-2 сек се появи отново същат грешка на дисплея.

                            Някой да има други идеи - филтри-милтри и прочие...?
                            Диагностика,няма как да стане с откачане на акумулатора Може да е ДПФ,може да е ЕГР
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Диагностика,няма как да стане с откачане на акумулатора Може да е ДПФ,може да е ЕГР

                              Ако е задръстен ДПФ-а, няма ли да свети друг символ на борда - изобразяващ, нещо подобно на крайно гърне?
                              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                              Comment


                              • Колега като караш ако е ДПФ-а трябва да ти е по мудна колата а иначе само тази лампа светка като се задръсти. Ако имаш възможност карай я 15мин над 3000 оборота да се изчисти. Моята прави понякога такива номера и като я задържиш на по високи обороти се изчиства а лампата загасва след няколко дни чак. Като я запалисх първоначално върви ли над 2500оборота? Но е хубаво да идеш да ти я прочетат там се вижда най-добре дава колко % е задръстен и ако имат програма ще ти пуснат едно сервизно регенериране и си ок. Ако това е проблема естествено.Но като се вземе предвид какви температури са навън и по колко време работят на място колите и ако си карал предимно в града бавно сигурно това ще излезе.
                                Last edited by gostenka; d.m.y г., 09:38.

                                Comment

                                Working...
                                X